На сьогоднішній день компанії використовують найрізноманітніші способи просування брендів, серед котрих дедалі більшої популярності здобуває цифровий маркетинг, що передбачає використання телебачення, радіо, Інтернет, мобільного зв'язку тощо.
На фоні постійного зростання кількості інтернет-користувачів в Україні та їх зацікавленості в соціальних мережах (Facebook, вКонтакте, Одноклассники і т.д), блогах (LiveJournal, Blogger, Wordpress) та мікроблогах (Twitter, FriendFeed), а також сайтах відео- та фотохостингу (Youtube, Flickr) компанії змушені приділяти особливу увагу власній маркетинговій активності у соціальних мережах.
Таким чином отримав розвиток новий напрямок - Social media marketing (SMM) - маркетинг у соціальних медіа. Це просування брендів, товарів або послуг у соціальних мережах (блогах, форумах, мережевих спільнотах).
Маркетинг у соціальних мережах має багато методів. Найпопулярнішими серед них є наступні:
- створення спільнот бренду (представництв компанії в соціальних медіа) – для ефективної взаємодії з лояльною аудиторією. Це дає змогу швидко поширювати інформацію, запрошувати споживачів на спеціальні заходи компанії, анонсувати вихід нових продуктів, проводити дослідження цільової аудиторії, виявляти потреби споживачів та ін.;
- робота із блогсферою - найефективнішими інструментами є корпоративний блогінг, twitter-маркетинг та робота із «лідерами думок» (популярними блогерами).
- репутаційний менеджмент – комплекс заходів із формування репутації, підтримки та захисту лояльності аудиторії до бренду. персональний брендинг - паралельно з підтримкою корпоративного блогу потрібно вести й просувати блоги найкращих працівників компанії, тобто робити з них бренд-спеціалістів;
- Social Media Optimization (SMO) – це оптимізація власного ресурсу (форуму, блогу, сайта) під параметри соціальних мереж. Це комплекс технічних заходів, спрямованих на таке конструювання і моделювання контенту сайта, щоб його було максимально просто використовувати в мережевих співтовариствах.
- нестандартне SMM-просування – це ті види робіт, які не включають створення соціальних спільнот. Йдеться про медійний та інтерактивний елемент соціальних мереж, що приносить надзвичайно хороший маркетинговий ефект і як результат – прибуток для фірми.
Найпоширенішими помилками просування в соціальних мережах є:
- невідповідність повідомлення тематиці самої спільноти;
- «настирливий» піар корпоративного сайту;
- нецікавий чи неактуальний контент;
- неправильний вибір цільової аудиторії.
Ці помилки можуть суттєво повпливати на ефективність маркетингової кампанії та призвести до марного витрачання маркетингового бюджету.
Немає коментарів:
Дописати коментар