субота, 22 жовтня 2011 р.

SMO проти SEO. Плюси і мінуси.

Джерело; inet-info.org.ua (переклад)

Джерело: oqbo.ru (оригінал)


Кожен, хто хоча б трохи займався створенням і розкручуванням сайту знає про SEO оптимізації. Проте мало хто чув про такий напрямок Інтернет-маркетингу як SMO (з англ. Social Media Optimization).
Суть SMO оптимізації полягає в створенні комплексу заходів, які спрямовані на залучення на сайт людей з певних соціальних мереж (Інтернет-щоденників, форумів, блогів тощо).
SEO SMOВперше цей термін був сформульований Рохіт Баргавой (Rogit Bhargava) в його статті, випущеної влітку 2006 року. У ній він сформулював 5 головних принципів SMO оптимізації. Згідно з принципами Баргави SMO ​​оптимізатор повинен:
1. Постійне підвищувати посилальну популярність сайту .
2. Намагатися максимально спростити додавання контенту користувачами з сайту безпосередньо в блоги ( або інші соціальні мережі ) за допомогою rss-каналів і закладок.
3. Постійно залучати вхідні посилання.
4. Перманентно стимулювати експорт контенту сайту з посиланнями на першоджерело.
5. Впроваджувати сервіси, що поширюють контент сайту .
Пізніше список негласних правил SMO оптимізації був значно розширений працями блогерів і веб-майстрів. І все ж SMO до цих пір залишається молодим і не розвиненим напрямом Інтернет-маркетингу. Не всі оптимізатори правильно розуміють, чому ж SMO оптимізація принципово відрізняється SEO. Головна відмінність SMO полягає в застосуванні таких інструментів просування сайту як: соціальні мережі, спільноти «за інтересами,« вірусний »контент, блогосфера і т.д.
Давно відомо, що головний недолік SEO оптимізації в тому, що контакт з аудиторією здійснюється через пошукові системи, які виступають в ролі такого собі посередника. Людина ж, що здійснює оптимізацію, по суті, не може як-небудь змінити текст, який бачать користувачі в результатах пошуку . При SMO ​​оптимізації контакт з відвідувачами йде в режимі діалогу без будь-яких посередників. Сайт пропонує будь-якої контент для ознайомлення користувачам, щоб дізнатися його думку, що називається безпосередньо.
Якщо план розвитку сайту розроблено вірно, користувачі займаються просуванням вашого сайту самі, використовуючи свої власні ресурси. Простіше кажучи, оптимізатори роблять розрахунок на те, що якщо контент сайту дійсно зацікавив користувача, він захоче розмістити його (або повністю або частково) у своєму блозі. Люди, які відвідують цей блог обов'язково побачать ваш матеріал і цілком ймовірно розмістять його вже у своїх блогах і так далі. Таким чином спрацьовує ефект «сарафанне радіо», і контент починає далі поширюється самостійно, подібно до «вірусу», від одного користувача до іншого.
На відміну від SEO оптимізації , де метою ставиться разове залучення користувачів мережі на сайт, SMO оптимізація ставить перед собою мету донести до людей якусь рекламне повідомлення. Відомо, що більшість користувачів украй негативно ставляться до будь-яких проявів прихованої реклами. З цієї причини PR у соціальних мережах має бути максимально відкритий до своїми відвідувачами. Простіше кажучи, відвідувач повинен бути готовий приймати повідомлення рекламного характеру взамін на актуальну і цікаву інформацію.Важливим є той факт, що користувачі з соціальних мереж проводять в середньому на сайтах в 2-3 рази більше часу, чим користувачі, що потрапили на сайти через пошукові системи.
Це пояснюється тим, що людина, залучений за допомогою SMO опиняється на сайті з визначеною зацікавленістю, спираючись на рекомендації будь-якого лідера думок або ж відомій соціальній мережі. ( ЖЖ, ВКонтакте і ін .) Головна перевага SMO перед SEO є його універсальність як методу. По суті, дуже мало областей, для яких застосування SMO методу оптимізації виявилося б неефективним.
Головним же недоліком SMO оптимізації, в порівнянні з SEO є його трудомісткості, яка особливо гостро позначається в умовах дефіциту фахівців. За деякими відомостями число кваліфікованих SMO оптимізаторів в Росії не перевищує 150-200 осіб.
Підводячи підсумок, усього сказаного вище можна резюмувати наступне:
- Спектр застосування SMO оптимізації в рази ширше, ніж при SEO
- SMO забезпечує прямий контакт з аудиторією
- Інструментарій SMO в кілька разів більше, ніж при SEO
- В даний час спостерігається гостра нестача фахівців з SMO в Росії

Немає коментарів:

Дописати коментар

host gator coupon