
Більше половини респондентів знають кілька відомих соціальних проектів, рекламованих таким чином.
Найбільша впізнаваність у кампанії «Служба розшуку дітей» (82%).

Більше 10 років група BigBoard підтримує ініціативу «Служба розшуку дітей».
Щомісяця в Києві для реалізації проекту BigBoard Ukraine надає близько 150-200 своїх площин.
За останні півтора року завдяки сюжетам в «наружку» вдалося розшукати до 20 дітей.
Спільними зусиллями різних служб оповіщення за ці роки було знайдено 1064 зниклих дитини.
У громадській організації «Магнолія» повідомляють, що завдяки інформаційній підтримці партнерів, найчастіше в сім'ї вдається повернути до 90% зниклих дітей.
«Зовнішня реклама в соціальних проектах демонструє свою ефективність. І результати незалежного дослідження ще раз тому підтвердження. Люди відгукуються на процеси, які відбуваються у суспільстві. Але головне, що завдяки даній ініціативі вдається знайти і повернути в родини багатьох дітей », - прокоментувала проект Олена Бесхлебнов, директор з продажу групи BigBoard Ukraine.
Служба розшуку дітей - це проект соціального характеру, який був створений з ініціативи ВГО «Магнолія». Головною метою проекту є організація всебічної допомоги в пошуку безвісти зниклої дитини або їх груп. В основі проекту лежить максимально можливе використання величезних можливостей і дії зовнішньої реклами, преси, телебачення та інтернет-ресурсів для максимально великоого і постійного інформування громадськості про зникнення дитини.
Для всіх сімей, які зверталися до служби пошуку, самі роботи є безкоштовними.
Детальніше про проект можна прочитати тут http://detipoisk.com/about-project
За матеріалами прес-релізу
Немає коментарів:
Дописати коментар