пʼятниця, 23 березня 2012 р.

Круглий стіл Яндекс і SEO: про ранжування

Питання, на котрі відповідали представники Яндекс:

Чи можна просунути сайт по конкурентному запиту без покупки посилань? Якщо ні, то виходить SEO посилання необхідне зло для просування сайту.

У багатьох комерційних тематиках повно багато фірм, що надають однакові послуги, нічим якісно не відрізняються один від одного, зі схожими сайтами. Як ви уявляєте ідеальне ранжування таких сайтів?

Назвіть три запити тематики SEO, видача в топ-30 за якими формується повністю вручну без урахування будь-яких алгоритмів (в Google це запит).

Ось цей сайт - http://www.remof.ru/ на 3 місці, а ось цей - http://www.all-remont.ru/ на 13. Питання Яндексу - асесори Яндекса навчені під сателіти? або Яндексу невигідно, щоб в топі були сайти з професійним дизайном і рівнем на порядок вище ніж сайти в топі? або і те і те?

Чи визначається тематика сайту без додавання його в Yandex catalog. Якщо так, то чи впливає це значення при зміні спрямованості сайту?

Чи є розмітка коду за стандартами schema.org та і / або за мікроформатами ранжирующим сигналом?

В якому напрямку буде вдосконалюватися алгоритм пошуку по регіонах?

Немає коментарів:

Дописати коментар

host gator coupon